Új dizány

2011.03.03. 15:46

Zavaró sötét helyett zavaró szürkeség. Észrevételek, tippek, javaslatok... minden jöhet!

... mondjuk az nem annyira jó, hogy "sokan", akik 1024×768-as felbontással látogatnak minket (amúgy szerintem Toti ez te vagy, az egyetlen olvasónk :D) ilyen beállításokkal elég csúnyának látják a honlapot. Például lemarad az egész baloldala a háttérnek, pedig az a jó része... Sebaj. :)

Szerző: mistér

2 komment

Címkék: blogélet

A bejegyzés trackback címe:

https://mindless.blog.hu/api/trackback/id/tr832707432

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

elekmatyi 2011.03.04. 12:23:20

én rss olvasóban olvasom, szóval nem is látom a dizányt.

kicmo 2011.03.12. 23:15:52

Nekem szürke:)
Nekem az eddigi background (vagy mi) jobban tetszett.
Nekem a fejléc (vagy mi) viszont faszás.
süti beállítások módosítása